Střední škola strojírenská a elektrotechnická Brno, příspěvková organizace vyhlašuje 3.kolo přijímacího řízení. Kritéria pro přijetí jsou shodná s kritérii pro 2. kolo.


Výsledky přijímacího řízení na š.r. 2017/2018

Uchazeči jsou povinni dle §60g odst. 6) a 7) Školského zákona odevzdat zápisový lístek nejpozději do 10 PRACOVNÍCH DNŮ od zveřejnění výsledků přijímacího řízení.


Kritéria pro přijetí ke studiu na šk. rok 2017/2018 - 3.kolo

Realizace projektu NETV

DUBEN 2012

  • 23.4. 2012 podpis smlouvy o realizaci grantového projektu
  • Výběr vhodných pracovníků do realizačního týmu
  • Příprava DPP DPČ

KVĚTEN 2012

  • Manažer projektu, metodik-koordinátor a vedoucí pedagogičtí pracovníci při pracovních poradách rozdělili povinnosti a kompetence RT v oblasti tvorby odborných materiálů.
  • Byl stanoven konkrétní obsah/zaměření vytvářených učebnic – v souladu s potřebami cílové skupiny.
  • Zajišťování publicity (letáčky, info panel, vnitřní informační systém, označení místností, inzerce, vyvěšení vlajek atd.).

ČERVEN 2012

  • Zajišťování publicity (označení místností, inzerce atd).
  • Byl zahájen průzkum trhu na pořízení ICT techniky pro RT za účelem realizace projektových činností.
  • Shromažďování podkladů a dat pro vytvářených studijních materiálů/učebnic – v souladu s potřebami cílové skupiny.
  • K instalaci nového vybavení jsou učebny připraveny. Jsou podrobně zmapovány technické parametry učeben, definovány konkrétní požadavky a potřeby.

ČERVENEC 2012

  • Byl ukončen 9. 7. 2012 průzkum trhu a na základě hodnocení komise byla pořízena ICT technika za účelem realizace projektových činností.
  • Bylo pořízeno 5 notebooků pro využití k tvorbě materiálů: 2 ks vedoucím pedagog.
  • pracovníkům, 3 ks pro 6 pedagog. pracovníků (tvůrce materiálů). Tyto budou také využívány žáky při výuce v KA.
  • Byli proškoleni pedagog. pracovníci v oblasti psaní studijních textů a formální úpravy textů. Školení bylo zajištěno interně a školení provedl specialista na ICT. Školení se zúčastnilo 10 členů RT (PM, metodik – koordinátor, 2 vedoucí pedagogové a 6 pedagogů).
  • Byly zahájeny práce (shromažďování dat a dílčích podkladů) na tvorbě vzděl. materiálů -učebnic. Vedoucí pedag. pracovníci s metod. – koordinátorem průběžně seznamováni s obsahem/zaměřením učebnic.
  • Pořízení nezbytného zařízení.

K modernizaci jsou určeny 2 učebny, kde se žáci 4 oborů budou účastnit inovované odborné výuky na novém zařízení. Škola zahájila výběr. řízení ,,Dodávka vybavení odborné elektro učebny,,(Datum vyhlášení nabídky: 17.7. 2012, Lhůta pro podání nabídek-datum zahájení:23.7­.2012,Lhůta pro podání nabídek-datum ukončení: 2.8.2012).

SRPEN 2012

  • Bylo zahájeno výběrové řízení ,,Dodávka vybavení odborné elektro učebny,, a z přijatých nabídek byl vybrán dodavatel vybavení učeben, kde se žáci budou účastnit odborné výuky na novém zařízení..
  • Pokračují práce k shromažďování dat a dílčích podkladů pro tvorbu vzděl. materiálů –učebnic.